5 moduri în care îți poți proteja spatele dacă lucrezi la birou

După cum spun medicii, atât oboseala cât și durerea mușchilor este în proporție de 75% cauzată de postura greșită la birou și de 25% de nerespectarea echilibrului dintre odihnă și muncă. Pentru a-ți proteja sănătatea, iată care sunt recomandările specialiștilor:

Pentru început trebuie să ajustezi scaunul. Picioarele nu trebuie să atârne, iar marginea scaunului nu trebuie să apese sub genunchi. Pune-ți picioarele pe podea sau pe un suport special astfel încât acestea să fie îndoite la un unghi mai mare de 90 °. 

Nu încrucişa picioarele. În acest fel vei împiedica circulaţia sângelui şi vei simți un disconfort sub formă de amorţeală şi umflături. 

Adâncimea scaunului ar trebui să corespundă lungimii şoldului. Dacă stai pe un scaun prea mare, puneţi o pernă pentru a te putea sprijini. În caz contrar, vei aluneca în jos şi acest lucru va duce la tensiunea şi durerea spatelui. 

Scaunul ar trebui să aibă un spătar confortabil, cu o curbă naturală, pentru ca spatele să nu aibă forma unui semn de întrebare. 

Alege un scaun de birou confortabil de pe Lajumate.ro, vezi care sunt cele mai noi oferte.

Nu te grăbi să îți schimbi poziţia dacă te simţi incomod. Lasă-ți muşchii să se obişnuiască cu postura corectă. Vor începe să se relaxeze, iar poziţia va deveni confortabilă.  

Găsește mobila potrivită pentru biroul tău pe Lajumate.ro, ai peste 800 de anunțuri din care poți alege.

                

Nu esti in fata televizorului? Nu-i nimic! Vezi toate emisiunile Antena Stars dar si Antena Stars LIVE pe AntenaPlay, aici

facebook whatsapp twitter pinterest
HOROSCOP

mai multe 

Berbec

Taur

Gemeni

Rac

Leu

Fecioara

Balanta

Scorpion

Sagetator

Capricorn

Varsator

Pesti

SpyNews