Sfaturi utile pentru eficienţă şi productivitate maximă la locul de muncă

Persoanele care sunt foarte productive la locul de muncă știu cum să prețuiască timpul și să-l folosească rațional. Acestea adoptă obiceiuri specifice pe care le integrează cu ușurință în rutina lor zilnică:

Prioritizează şi fă doar ceea ce este important.

Evitată activităţile care necesită mult timp. Spune „nu“ celor care nu conduc către rezultate concrete.

Planifică lista de sarcini.

Nu supraestima numărul de lucruri pe care le poți face într-o zi. În loc să creezi o listă lungă şi să fii frustrat că nu termini, încearcă să treci la activităţile care nu suportă amânare.

Renunţă la multitasking

Încercarea de a face mai multe lucruri simultan poate duce la ineficienţă. Trebuie să îți faci un obicei din a-ți dedica timpul unei singure sarcini înainte de a trece la următorul proiect.

Stabilește o limită de timp tuturor întâlnirilor

Setează un obiectiv şi o limită de timp pentru toate întâlnirile echipei. De obicei, sunt recomandate întâlnirile de o oră pentru o eficienţă maximă. Şi chiar aşa, încearcă să te încadrezi în intervale de timp pentru activităţle şi subiectele pe care le vei aborda.

Trebuie să reduci întâlnirile neplanificate ale echipei.

Puteţi să strângeţi oamenii în sala de şedinţe pentru o întâlnire fulger, dar clarifică lucrurile urgente şi nu transforma aceste sesiuni în întâlniri lungi.

Nu lăsa e-mailurile să îți mănânce timpul

Nu actualiza și verifica mesajele noi şi nu păstra e-mailul deschis tot timpul. Te va ucide productivitatea.  

Vezi cele mai noi anunțuri cu locuri de muncă, pe JobZZ.ro.

                       

Nu esti in fata televizorului? Nu-i nimic! Vezi toate emisiunile Antena Stars dar si Antena Stars LIVE pe AntenaPlay, aici

facebook whatsapp twitter pinterest
HOROSCOP

mai multe 

Berbec

Taur

Gemeni

Rac

Leu

Fecioara

Balanta

Scorpion

Sagetator

Capricorn

Varsator

Pesti

SpyNews