Care sunt cele 5 obiecte de papetarie care nu pot lipsi de pe niciun birou

 
+2 click pentru
galerie

Articolele de papetarie sunt esentiale pentru buna desfasurare a activitatii intr-un birou, deoarece acestea ii ajuta pe angajati sa fie mai organizati si mai eficienti. Nu este nicio exagerare daca afirmam ca aceste mici obiecte sunt nelipsite din orice spatiu de lucru si sunt folosite zilnic, pentru a nota numere de telefon, adrese de e-mail, task-uri urgente sau orice alt tip de mesaj.

Bineinteles, cele mai intalnite obiecte de papetarie sunt cele din hartie, in toate formele sale, fie ca vorbim despre coli A4, notite autoadezive (celebrele post-it-uri), agende sau carnetele. Cu toate acestea, in aceeasi categorie intra si urmatoarele articole cel putin la fel de utile: dosare pentru arhivarea documentelor sau actelor, bibliorafturi pentru depozitarea si organizarea acestora, dar si cartoane speciale pentru carti de vizita sau imprimarea de fotografii etc.

Intrucat articolele de papetarie sunt consumabile si au o frecventa de utilizare ridicata, este recomandat sa optezi pentru produsele care iti ofera cel mai bun raport calitate-pret disponibil pe piata. Acestea provin de la branduri recunoscute in domeniu, precum Xerox, Leitz, Herlitz, Color Copy sau Colotech. La fel de important este si furnizorul pe care il alegi, intrucat un magazin profesionist iti va prelua si livra rapid comanda si te poate ajuta sa o personalizezi in functie de preferintele si nevoile tale. Prin urmare, vei economisi atat bani, cat si timp si energie, si te vei putea concentra pe sarcinile de birou, care vor fi mai usor de efectuat.

Iata in continuare care sunt cele mai importante articole de papetarie de care ai nevoie intr-un birou:

1. Coli de hartie A4 pentru scris si pentru imprimanta. Cum spuneam, colile de hartie sunt de departe cele mai utilizate articole de papetarie intr-un birou, atat pentru notite, cat mai ales pentru imprimanta sau copiator. Toate actele, contractele si celelalte documente oficiale ale unei firme au formatul A4, pentru a fi usor de gestionat si arhivat. Prin urmare, topurile de hartie A4 nu trebuie sa lipseasca niciodata din sediul firmei tale.

2. Plicuri. Acestea pot fi folosite pentru corespondenta companiei sau pentru colete, in functie de dimensiunile lor. In oferta unui furnizor profesionist de articole de papetarie vei gasi plicuri din hartie, din plastic, port-document sau decupate intr-o anumite zona, in functie de necesitati.

3. Notite autoadezive (post-it) si cuburi de hartie. Celebrele post-it-uri sunt articole de papetarie regasite in orice birou din lume, rolul lor fiind unul simplu, dar esential: acela de a-i ajuta pe oameni sa isi aduca aminte lucruri foarte importante, cum ar fi un numar de telefon sau un task urgent. Pe de alta parte, cuburile de hartie sunt utile atunci cand ai de luat multe notite scurte, spre exemplu adrese de e-mail, eventual si sub presiunea timpului.

4. Articole de papetarie tipizate. In aceasta categorie intra facturierele, borderourile sau alte materiale tipizate de acest fel, importante in activitatea de zi cu zi a oricarei companii. In plus, in functie de domeniul acesteia de activitate, poate fi nevoie si de bonuri de consum sau transfer, registre, avize sau repertoare.

5. Caiete office pentru notite. De multe ori, atunci cand vor sa noteze rapid o informatie si nu au la dispozitie post-it-uri, oamenii opteaza pentru coli A4, insa acestea nu sunt intotdeauna practice, din cauza dimensiunilor lor. In aceste conditii, cea mai buna solutie este un caiet office pentru notite, aceste articole de papetarie regasindu-se sub diverse forme si dimensiuni si fiind prevazute cu microperforatii ori spire, pentru desprinderea mai usoara a filelor.


⏩ Vezi toate emisiunile Antena Stars, online, pe AntenaPlay >>> https://s.a1.ro/AQsSDVc

facebook whatsapp twitter pinterest