Iuliana Pepene, peripeții în Maldive: „Noaptea, în barcă, pe Oceanul Indian”

Prezentatoarea TV a povestit momentele mai puțin plăcute pe care le-a experimentat într-una din vacanțele sale.

Fosta concurentă de la America Express este o împătimită a călătoriilor. Îi place să perinde Europa, dar a avut și destinații mai îndepărtate cum ar fi Maldive ori Zanzibar. În cadrul emisiunii Vacanță de vedetă de la Antena Stars, Iuliana Pepene a povestit cum a ratat un avion de mici dimensiuni care să o ducă la resortul din Maldive și a ajuns să călătorească cu barca, în noapte, în Oceanul Indian.

„Anul trecut, de exemplu, am avut o experiență ciudată când am mers în Maldive. Am ajuns în Male și trebuia să prind un seaplane, un hidroavion și nu l-am mai prins că a avut avionul întârziere. Am luat un avion de linie mic, care a plecat pe la ora 18:00 din Male și am făcut vreo 40 de minute, dar s-a înnoptat. Am ajuns pe o insulă goală, mică. Ne-am dat jos din avion și erau doar oameni care lucrau acolo, pe diverse insule. A fost foarte straniu. Aeroportul era o baracă și nu exagerez, o baracă din lemn. Cei de la resort ne-au trimis o barcă. Noaptea pe Oceanul Indian, am crezut că nu mai ajungem. Am făcut vreo 45 de minute. Nu era marea agitată. Prima dată am văzut meduze care se aprins”, a spus Iuliana Pepene la Antena Stars.

În cadrul emisiunii Vacanță de vedetă, Iuliana Pepene a recunoscut că social media joacă o influență covârșitoare și de cele mai multe ori nefastă asupra modului cum alege cazările. „Recunosc că mi se pune pata de cele mai multe ori. Văd în altă parte. Pot spune că, din păcate, social media mă împinge către riscul ăsta, de a alege prima locație pe care o văd, prima văzută, prima servită. De cele mai multe ori m-am luat după ce am văzut în social media. Nu e neapărat real ce vedem acolo. Pozele pot fi spectaculoase, dar când ajungi acolo, poate să nu fie așa”, a mai spus vedeta

⏩ Vezi toate emisiunile Antena Stars, online, pe AntenaPlay >>> https://s.a1.ro/AQsSDVc