Problemele cu care s-a confruntat Claudia Pătrășcanu în vacanța din Turcia: „A început să îmi sângereze foarte tare”

Cântăreața a dezvăluit în cadrul emisiunii Vacanță de Vedetă de la Antena Stars prin ce a trecut în Antalya. Pe lângă trauma fizică s-au adăugat și costurile medicale exorbitante.

Claudia Pătrășcanu a fost invitată în platoul emisiunii Vacanță de Vedetă, unde a povestit, între altele, ce a pățit într-unul din sejururile din Antalya. Vedeta nu și-a făcut asigurare medicală tocmai într-un moment în care avea mare nevoie. Și asta pentru că i s-a fisurat timpanul de la presiunea din avion și a avut nevoie de îngrijiri de specialitate imediat după aterizare.

„În Antalya, anul trecut, am plecat fără asigurare medicală. Nu știu ce a fost în mintea mea. Copiilor le-am făcut și mie nu. Mi s-a spart timpanul de la presiunea din avion. Nu știu ce s-a întâmplat, de acasă am simțit că mă jena urechea, nu mă simțeam foarte bine. În avion am simțit că nu mai aud. Am fost așa la un pas să rămân fără auz. Am ajuns în Antalya, a început să îmi sângereze foarte tare urechea. Am făcut o infecție foarte urâtă. Am ajuns în recepție. În fiecare hotel există un cabinet medical de prim-ajutor. M-a văzut un medic de acolo (...) Norocul meu a fost că am fost împreună cu nașii și i-am lăsat pe copii cu ei”, a mărturisit Claudia Pătrășcanu, la emisiunea Vacanță de Vedetă.

Artista a precizat că intervenția medicală și faptul că a stat internată o noapte au costat-o aproape 3.000 de euro. „Mi-a spus (n.r. medicul) că nu mai am voie atunci să călătoresc, să mă întorc cu avionul. Am zis „Ce fac, nu pot să mă întorc eu cu mașina și copiii fără mine nu au cum să plece”. M-au internat, am stat o noapte numai pe antibiotic. Îmi făceau din trei ore în trei ore antibiotic. Nu m-am simțit bine deloc, am făcut febră mare și am reușit cu ajutorul medicilor de acolo să mă pun pe picioare și să zbor înapoi în România. Un tratament foarte bun (...) Când am văzut factura... (...) Aproape 2.800 de euro pentru o noapte”, a adăugat vedeta.

⏩ Vezi toate emisiunile Antena Stars, online, pe AntenaPlay >>> https://s.a1.ro/AQsSDVc