Premiera celei mai noi producţii Antena Stars – Mireasa: Urzeala soacrelor a atins o medie foarte bună la nivelul targetului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, respectiv 0.7 rating şi 2.6% cotă de piaţă, poziţionând staţia pe locul 5 în top all channels. Prima ediţie a emisiunii prezentată de Gabriela Cristea a adus pe staţie un public tânăr, fiind urmărită în mare măsură ieri de public din categoria 15-24 de ani, atât feminin, cât şi masculin. Totodată, emisiunea a înregistrat creşteri semnificative la nivelul staţiei, faţă de aceeaşi perioadă a săptămânii trecute. Mai exact, premiera Mireasa: Urzeala soacrelor a atins o creştere de peste patru ori la nivelul cotei de piaţă şi de peste 3 ori la nivelul ratingului.
articolul continua dupa recomandari
De altfel, telespectatorii au urmărit ieri în număr foarte mare formatul Mireasa. Cea mai nouă ediţie a reality show-ului matrimonial Mireasa, de la Antena 1, prezentată de Simona Gherghe s-a impus ca lider detaşat de audienţă la nivelul publicului commercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, cu o audiență medie de 2.4 puncte de rating și 21% cotă de piață. Poziţia secundă a fost ocupată de Pro TV, cu o medie de 2 puncte de rating şi 17.2% cotă de piaţă.
Începând din această săptămână, de luni până vineri, de la ora 19:00, telespectatorii Antena Stars vor putea urmări cea mai nouă producţie a staţiei – Mireasa: Urzeala soacrelor, o extensie a reality show-ului Mireasa, de la Antena 1. În premieră în cadrul acestui format, telespectatorii vor putea avea ocazia să îi cunoască pe susţinătorii participantelor în casa Mireasa. Astfel, pentru prima oară, mamele băieţilor din casă vor putea să îşi cunoască mult mai bine viitoarele nore, prin intermediul opiniilor împărtăşite de susţinători. În fiecare seară, de la ora 19:00, la Antena Stars, Gabriela Cristea va dezbate alături de invitaţii săi cele mai importante subiecte din casa Mireasa, răspunzând totodată întrebărilor celor de acasă. Emisiunea Mireasa: Urzeala soacrelor aduce în faţa publicului spectator poveşti de dragoste încheiate dramatic, iubiri ascunse sau neasumate, dar şi situaţii uneori contradictorii, create de susţinător, oferindu-le astfel tuturor posibilitatea unui nou început în viaţa de cuplu.
Sursa: Kantar Media |
Copyright:ARMADATA S.R.L. |
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group |
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National |
Perioada 29 martie 2021 |
⏩ Vezi toate emisiunile Antena Stars, online, pe AntenaPlay >>> https://s.a1.ro/AQsSDVc