21 de performanțe, la cei 21 de ani de Antena 1! Vă mulţumim!

 

Antena 1 împlinește, pe 29 noiembrie,  21 de ani de la prima emisie. Performanțele la care a ajuns Antena 1, în 2014, vor fi descrise succint,  în rândurile care urmează:

  • Emisiunile Antenei 1 au ajuns in casele a cinci milioane de români din publicul comercial.
  • Într-o zi obişnuită, în jur de 2,5 milioane de romani urmăresc show-urile Antenei 1.
  • Creşterea cotei de piaţă, la nivelul publicului comercial, comparativ cu 2009, este de 30%.
  • Antena 1 are cel mai puternic star-system dintre televiziunile din Romania: cei mai importanţi artişti autohtoni, cu impact asupra publicului tânăr, colaborează, în prezent, la superproducţiile Antenei 1.
  • Antena 1 şi-a întărit în acest an echipa din spatele camerelor de luat vederi: producători cunoscuţi prin formatele pe care le-au lansat de-a lungul anilor, se află acum la Antena 1.
  • Antena 1 îşi păstrează politica de programe dinamică şi inovatoare şi în 2015: pe lângă Next Star Burlacul, Te pui cu blondele si Te cunosc de undeva, în grila de primăvară a postului vor intra si productii noi.
  • Antena 1 este singura televiziune generalista care, în Day-Time, are o emisiune în direct, cu leadership de 100% în randul telespectatorilor cu vârste cuprinse între 18 – 49 de ani. Show-ul este “Mireasă pentru fiul meu” şi este prezentat de Mirela Boureanu Vaida.
  • Antena 1 a câştigat în toamna lui 2014 competiţia cu principalul post concurent, Pro TV, în Acces: show-ul Acces Direct are 70% leadership în perioada octombrie – 26 noiembrie.
  • Un Show Pacatos este lider autoritar de audienţă pe segmentul său orar, înregistrând, în octombrie-26 noiembrie, o creştere de 33% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Totodata, Un Show păcatos este lider autoritar de audienţă în această toamnă.
  • “Te cunosc de undeva” a atins, la cel de-al şaselea sezon, cele mai mari audienţe din istorie: cota sa de piaţă în rândul publicului comercial este de 18.6%, în perioada septembrie-26 noiembrie.
  • Cele mai mari audienţe ale toamnei, la Antena 1, au fost realizate de “X Factor”, mega-show-ul din Prime-Time-ul zilei de vineri: media cotei de piaţă în perioada septembrie-26 noiembrie a fost de 20.3% la nivelul publicului comercial.
  • Pe slotul “Morning”, cresterea cotei de piaţă în intervalul septembrie-26 noiembrie este de 15% comparativ cu aceeasi perioadă a anului trecut.
  • Next Star este show-ul producţie proprie marca Antena 1 la care un număr din ce in ce mai mare de copii din străinătate se înscriu in concurs.
  • “Hell’s Kitchen” are o afinitate foarte bună în rândul publicului cu varste cuprinse între 25 si 34 de ani.
  • Campaniile marca “Observator” au rămas o tradiţie lansată încă din primii ani ai Antena 1. Una dintre ele, “Donează Roşu pentru România“, inițiată de Observatorul Antena 1 și agenția Geometry Global și difuzată în primăvara acestui an, a câștigat marele premiu, două medalii de aur şi o medalie de argint în cadrul Festivalului Golden Drum, cel mai mare festival de media și advertising din Europa Centrală.
  • Echipa Observator a fost medaliată, in 2014, la New York Festivals, cu Gold World Medal (la categoria Best News documentary/Special) şi Silver World Medal (Investigative Report) pentru campania „Copiii nu sunt de vânzare”, dar şi cu Bronze World Medal, pentru campania „Copiii nu sunt invizibili” (Human Interest).
  • Pe 29 noiembrie, de ziua ei,  Antena 1 este singura stație TV din România care derulează, prin Observator, primul maraton TV - cea mai lungă transmisiune live de meteo. Daniel Osmanovici va încerca să reziste cât mai mult timp în direct, pentru cea mai frumoasă prognoză, aceea de a aduce soarele în viața Kassandrei Rotariu, fetița de 9 ani care urmează să treacă prin cea de-a 37-a operație.  
  • 75% dintre utilizatorii care urmăresc Antena 1 prin intermediul celei mai accesate platforme video din Romania, Antena Play, au până în 34 de ani.
  • Comunicarea cu telespectatorii a ramas de-a lungul anilor una dintre cele mai importante preocupari ale postului: Antena 1 ofera o gamă diversă de programe de divertisment, în fiecare an, pentru ca fiecare român să se regăsească în aceste producţii.
  • Antena 1 are site-ul de divertisment nr. 1 din Romania.
  • 451 000 de clienti unici au vizitat, miercuri, 19 noiembrie, site-ul www.a1.ro (Sursă: Kantar Media; Copyright: ARMADATA S.R.L.; Target: 18-49 Urban)

Citeşte şi:


⏩ Vezi toate emisiunile Antena Stars, online, pe AntenaPlay >>> https://s.a1.ro/AQsSDVc

facebook whatsapp twitter pinterest