Adina Bourceanu a renunțat la restaurant și la mașină! Ce motiv a determinat-o să ia aceste decizii!

Soția lui Alexandru Bourceanu a decis să-și schimbe radical viața. A renunțat la tot ce avea în București și a ales un drum diferit pentru a-și împlini una dintre pasiuni.

Adina Boruceanu a luat o decizie radicală, la care puțini se așteptau. Mai ales că i-a schimbat total modul de a trăi. Soția fostului căpitan de la Steaua București a închis restaurantul pe care-l avea acum o lună și jumătate și și-a vândut și mașina. Ea a dezvăluit în exclusivitate la Antena Stars care a fost resortul care a determinat-o să ia aceste hotărâri.

„Am închis restaurantul acum o lună și jumătate și de atunci sunt într-o continuă vacanță. Eram în continuu acolo, nu mai era ok pentru mine din niciun punct de vedere. Chiar dacă a trecut etapa restricțiilor și toate lucrurile prin care am trecut din ziua în care am deschis chiar, eram epuizată, nu mai aveam timp să fac absolut nimic, eram acolo șapte zile din șapte, de dimineața până seara și am decis că nu mai pot face asta și nu se justifică, indiferent de orice, indiferent de faptul că începeau să se miște lucrurile. Nu mai puteam să o duc așa la nesfâșit și atunci am decis că este momentul să-mi iau o vacanță”, a spus soția lui Alex Bourceanu.

Practic, aceasta și-a luat un an sabatic! Iar acum spune că se merită cu vârf și îndesat, enumerând locurile prin care a călătorit în ultima vreme: „Am fost în Italia, am fost în Deltă, am fost în Anglia de două ori, am fost în Scoția, ne-am plimbat mult. Am fost la Brașov, am făcut ce ne-a lipsit în ultimii ani, pentru că au fost niște ani destul de încărcați și de plecat nu prea am mai plecat și atunci am făcut fix ce ne-a lipsit. În momentul ăsta nu mai am mașină și sunt foarte relaxată. Am închiriat o mașină în Italia, dar de plecam am plecat cu avionul sau cu trenul, căci se circulă foarte bine și ajungi mult mai repede decât ajungi cu mașina. Aveam nevoie de relaxarea asta, dar ca și cuplu noi oricum eram împreună în continuu, adică nu aveam nevoie de plecările astea în cuplu. Ne-am întors mai relaxați”.

⏩ Vezi toate emisiunile Antena Stars, online, pe AntenaPlay >>> https://s.a1.ro/AQsSDVc