La o lună de la lansare, Antena Stars a întregistrat la nivelul întregii zile, o medie de audienţă de 1.8 % share, ceea ce înseamnă o creştere de +64% (1,1% share media ) faţă de perioada 1 ianuarie - 15 decembrie 2013, pe targetul 18 - 49 Urban
articolul continua dupa recomandari
Şi media obţinută în prime time, în cele patru săptămâni de Antena Stars, între 16 decembrie 2013 şi 12 ianuarie 2014, a fost de 2,0% share, ceea ce înseamnă o creştere a cotei de piaţă de +54%, faţă de perioada 1 ianuarie - 15 decembrie 2013. În ceea ce priveşte rating-ul, Antena Stars şi-a dublat cifrele de audienţă, în comparaţie cu anul trecut, în aceeaşi perioadă, pe publicul ţintă 18-49 Urban.
Consolidarea canalului în zona de monden este susţinută de creşterile de audienţă întregistrate de la lansare până în prezent, pe toate intervalele orare, procentul depășind 50% la nivel de market share pe toate sloturile. La acesta creştere, cea mai mare contribuţie au avut-o programele “Agentul VIP”, “Star news”, ”Răi da’ buni”, “Dosarele VIP” sau “Star zodiac”.
Astfel, în Morning (intervalul orar 6 - 10), media în prima lună a fost de 1,4% share, o creştere de-a dreptul spectaculoasă de 133% faţă de anul trecut, în aceeaşi perioadă.
În Day Time (intervalul orar 10 - 16), canalul de celebry news al trustului Intact Media Group, a obţinut o creştere de 58%, având acum o medie de 1,9% share, în comparaţie cu 1,2%, cât avea anul trecut.
Şi în Acces (intervalul orar 16-19), postul Antena Stars a evoluat considerabil, cu 113 procente, obţinând acum o medie de 1,7share, în comparaţie cu 0,8 share cât avea în aceeaşi perioadă, anul trecut. De asemenea, în Late Fringe (intervalul orar 23 - 02) staţia a înregistrat 1,5 share, având un plus de 67%, raportat la primele luni din anul trecut.
⏩ Vezi toate emisiunile Antena Stars, online, pe AntenaPlay >>> https://s.a1.ro/AQsSDVc