Cum te poti folosi de conturile Social Media pentru a-ti maximiza profitul de Black Friday

 

A mai ramas mai putin de o luna pana la cel mai asteptat eveniment al anului, Black Friday 2020. Asa ca, nu strica sa iti pregatesti strategia si campaniile din timp, pentru ca la final sa te bucuri de cele mai bune rezultate de pana acum. Traim in vremurile in care tehnologia isi spune cuvantul ori de cate ori are ocazia. Astfel, conturile de Social Media nu trebuie privite doar ca niste canale prin care poti tine legatura cu cei apropiati, ci ca un spatiu in care oportunitatile de achizitii sunt tot mai prezente. Drept concluzie, Social Media nu trebuie sa lipseasca sub nicio forma din campania ta de Black Friday.

Iata cateva sfaturi care te vor ajuta sa iti maximizezi profitul de Black Friday prin intermediul conturilor de Social Media!

Incearca sa transmiti publicului tau ca promotiile sunt limitate

Cu cat vei transmite publicului tau ca promotiile sunt limitate, cu atat el va avea tendinta sa se grabeasca in a face diferite achizitii de teama ca stocul se va epuiza rapid, iar ofertele vor disparea.

Prin intermediul postarilor din Social Media, ai ocazia sa le oferi ponturi despre ce reduceri urmeaza, cum ii vei surprinde de Black Friday 2020 si care va fi produsul-vedeta cu cel mai mare discount.

Incarca o imagine atractiva pentru coperta paginii tale de Facebook

Un alt truc pe care il poti pune in practica in strategia de Black Friday este schimbarea imaginii de coperta. Deoarece este prima imagine cu care potentialul tau client intra in contact, aceasta ar trebui sa surprinda prin elemente reprezentative acestui eveniment si sa afle ce reduceri pregatesti pentru Black Friday 2020. Da frau liber imaginatiei si creeaza un Facebook Cover ingenios!

Daca totusi nu stai prea bine la capitolul creativitate, afla ca exista o multime de tool-uri online free care iti ofera numeroase template-uri pentru imaginile de coperta ale paginilor de Facebook.

Utilizeaza hashtag-uri in postarile de pe Instagram

Hashtag-urile au devenit in ultimul timp un „must have” pentru postarile de pe Instagram. Atunci cand faci alegerile corecte in privinta hashtag-urilor, cu siguranta afacerea ta va deveni mai vizibila pentru potentialii clienti si astfel vei obtine mai multe vanzari. De ce sa nu profiti de aceasta oportunitate, mai ales ca nu implica costuri?

Realizeaza un plan editorial cu postari care sa includa produse din magazinul tau online

De Black Friday, toata lumea cauta cele mai bune oferte, asa ca profita de context si afiseaza produsele tale din magazin online pe paginile de Social Media. De exemplu, poti realiza postari pe Instagram cu produsele tale, da-le tag din shop si redacteaza un text care sa sublinieze discount-ul aplicat in campania de Black Friday. Astfel, potentialii clienti vor fi directionati catre pagina produsului.

Pont: Din momentul in care promotiile de Black Friday au inceput, asigura-te ca echipa ta din departamentul online poate oferi servicii de customer care de calitate.

Ce e de facut daca nu ai cunostinte despre promovare online?

Daca nu esti destul de familiarizat cu mediul online si crezi ca nu poti duce la bun sfarsit campaniile din Social Media, de unul singur, atunci poti cere ajutorul unei agentii care ofera servicii de promovare online.

Ai inceput deja pregatirile? Mult succes!


⏩ Vezi toate emisiunile Antena Stars, online, pe AntenaPlay >>> https://s.a1.ro/AQsSDVc

facebook whatsapp twitter pinterest