Daniel Onoriu, în stare critică după ce a fost detubat: „Nu am vești bune. Am clacat pur și simplu”

Daniel Onoriu se află în stare critică la spital, la doar o zi după ce a fost detubat. Ce spune soția pilotului de curse?

Daniel Onoriu trece prin clipe grele și se află de săptămâni bune în spital. Pilotul de curse se luptă între viață și moarte după ce i-a fost făcută o operație de micșorare a stomacului în Turcia în luna noiembrie a anului trecut. Imediat după întoarcerea în țară, nepotul lui Gabi Luncă a început să se simtă foarte rău și a fost dus de urgență la Spitalul Floreasca din București, cu hemoragie internă.

Daniel Onoriu a fost supus unei noi intervenții chirurgicale imediat cum a ajuns la spital, iar din acea clipă a fost ținut doar la Terapie Intensivă, într-o stare gravă de sănătate.

Rebeca Onoriu, verișoara sa, a mărturisit ieri la Antena Stars că acesta e puțin mai bine și a fost detubat.

Soția lui Daniel Onoriu spune că nu are vești bune despre starea lui de sănătate, iar ea nu știe ce trebuie să mai facă pentru a-l salva.  "Astăzi nu am vești bune despre Daniel. Crede-mă că sunt cu moralul la pământ! Nici să ies din casă nu pot, îmi este rău! Vă mulțumesc pentru interesul pe care îl acordați, dar te rog din inimă să mă înțelegi că nu sunt în stare nici din pat să mă ridic, am clacat pur și simplu”, a spus Isabela Onoriu în emisiunea lui Cristi Brancu.

Soția lui Daniel Onoriu îi aduce acuzații grave medicului din Turcia care s-a ocupat de operația de micșorare a stomacului, pe care îl numește „criminal” și despre care spune că nu ar trebui să mai poată profesa vreodată.  „Medicul care l-a operat este un criminal. Nu vreau nimic de la el. Vreau doar să vorbesc cu el și să-i spun să nu mai opereze niciodată și să nu mai nenorocească vreo altă familie care nu i-a greșit cu nimic.

După operația din Turcia, la două sau trei zile, l-au trimis acasă. I-au scos drena și l-au externat. Nu i-au făcut niciun RMN, nicio ecografie, nicio consultație după operație. Nu i-au făcut operația bine, de aceea i-a și plesnit o capsă la stomac, ceva din kit-ul acela pe care i l-au pus la operație nu era bun”, a declarat Isabela Onoriu în urmă cu ceva timp.

⏩ Vezi toate emisiunile Antena Stars, online, pe AntenaPlay >>> https://s.a1.ro/AQsSDVc

facebook whatsapp twitter pinterest