Iasmina Hill, fără bagaje pe cel mai scump vas de croazieră din lume: „A trebuit să improvizăm”

Blodina, împreună cu soțul milionar și cu cei doi copii au avut parte de o veritabilă aventură în loc de vacanța de lux la care visau, pe cel mai scump vas de croazieră din lume.

Iasmina Hill a fost într-o vacanță ce ar fi trebuit să fie de lux, dat fiind că urma să călătorească pe unul dintre cele mai mari și exclusiviste vase de croazieră. Problema a apărut când bagajele cuplului nu au mai ajuns pe vas, drept pentru care a trebuit să facă o serie de improvizații în călătoria ei în Mexic, după cum a dezvăluit în exclusivitate la Xtra Night Show.

„Nu ni s-au pus bagajele pe avion din start. Am ajuns în Mexic fără niciun bagaj, am sperat că ajungă între timp cât urcăm pe vas și nu a ajuns nimic (...) Pe cel mai mare vas din lume nu au avut nimic și a trebuit să improvizăm. Am cumpărat lapte de la restaurante și am cumpărate scutece de înot și a stat cu ele peste noapte și când am coborât în Mexic am găsit ceva șlapi pentru mine, scutece pentru el. Aveau magazine de genți de fițe, de aur, dar nu aveau magazine pentru scutece sau șervețele demachiante. Am făcut demersuri către compania aeriană, care nu ne-a pus din start bagajele și ne-a cam stricat vacanța”, a povestit Iasmina Hill, la Xtra Night Show.

Totodată, vedeta s-a confruntat și cu o serie de probleme de sănătate pe respectivul vas de croazieră: „Cred că l-am luat de pe vas, pentru că este o chestie foarte „faimoasă” de viruși stomacali și când am fost la doctor să raportez, m-au băgat imediat în carantină. M-au închis în cameră pe vas pentru o zi. Următoarea vacanță pe croazieră va fi peste foarte mulți ani, facem o pauză acum”.

⏩ Vezi toate emisiunile Antena Stars, online, pe AntenaPlay >>> https://s.a1.ro/AQsSDVc