Prin ce a trecut Oana Bran în vacanța din Italia: „Când am ajuns la hotel am simțit o eliberare totală”

Miss Caracal a avut o escapadă la Milano. Prin ce peripeții a trecut a povestit în exclusivitate la Xtra Night Show.

Oana Bran a fost împreună cu o prietenă într-o scurtă vacanță în Italia, dar a întâmpinat o serie de probleme. Cum au plecat doar pentru câteva zile, cele două fete nu și-au luat decât bagaj de mână. Pentru a vizita cât mai mult au închiriat o mașină și de aici au început problemele.

„Mi s-a întâmplat un lucru total neașteptat. Noi am luam avionul, am ajuns în Milano și ne-am gândit să închiriem o mașină că așa era mai simplu. Am mers, am căutat după vreo trei sau patru agenții care ne-au oferit o grămadă de chestii, dar într-un final tot ce am găsit a fost o mașină manuală, foarte mică. Și vacanța a fost pe ultima sută de metri. Am plecat cu bagaje de mâna și atâta tot”, a declarat Miss Caracal.

Oana Bran a mai spus: „Știu să conduc manuală, dar în Italia a fost extraordinar de greu, mai ales că am închiriat o mașină care nu a fost tocmai destul de ok pentru drumurile lor. Noi am vrut să vizităm mai multe locuri într-o singură zi, după ce am închiriat o barcă să vedem o insulă. A fost o tragedie! Ne-am pomenit că am ieșit pe drumul autostrăzii și am văzut că ne-a dus pe un drum industrial și am început să ne panicăm”.

După aventurile avute pe drumurile industriale din zona lombardă, Oana Bran a respirat ușurată atunci când a văzut camera de hotel: „Drumul de întoarcere a fost extrem de îngust, neluminat, iar faza lungă de la mașină era puțin mai puternică decât blițul telefonului meu. A fost cu peripeții și frumos, pentru că așa se întâmplă când nu ai timp. Când am ajuns în camera hotelului am simțit o eliberare totală”.

⏩ Vezi toate emisiunile Antena Stars, online, pe AntenaPlay >>> https://s.a1.ro/AQsSDVc