Miercuri, emisiunea „Mireasa. Direct din culise” a continuat să atragă atenția unui număr impresionant de telespectatori, consolidându-și poziția printre preferințele publicului din România.
articolul continua dupa recomandari
Difuzată pe Antena Stars, în intervalul orar 13.00-13.30, emisiunea a reușit să se claseze pe locul patru la nivel național în topul audiențelor, cu un market share semnificativ de 9,7% și un rating de 0,8 puncte.
Succesul emisiunii, prezentată de Raluca Preda, se datorează în mare parte poveștilor de dragoste captivante și situațiilor neașteptate care se petrec în casa „Mireasa”, menținând publicul conectat la fiecare moment de intrigă și suspans. În plus, „Mireasa. Direct din culise” a fost la un pas de a ajunge pe locul trei, aproape egalând audiența postului ProTV, care s-a clasat puțin mai sus în preferințele telespectatorilor. Astfel, reality show-ul matrimonial prezentat de Raluca Preda, a adus popularitate și apreciere în rândul telespectatorilor, clasând postul TV Antena Stars, pe locul patru în all channels.
Antena Stars, prin această producție matrimonială, reușește astfel să rămână o opțiune de top pentru iubitorii de reality-show-uri din România, demonstrând că interesul pentru poveștile de viață și iubire nu doar că se menține ridicat, dar continuă să crească.
⏩ Vezi toate emisiunile Antena Stars, online, pe AntenaPlay >>> https://s.a1.ro/AQsSDVc