Modul inedit în care Juno și Mario Fresh și-au promovat piesa: „Acum 40 de minute s-a lansat!”

 

Cei doi artiști, unii dintre cei mai în vogă la ora actuală, au găsit un mod cu totul deosebit să-și promoveze ultima melodie.

 

Juno și Mario Fresh au ieșit din tipare și au găsit o metodă inedită de promovare. Cei doi au părăsit mediul online pentru a-și face cunoscută noua piesă și au mers în centrul Bucureștiului, unde au împărțit lalele doamnelor și domnișoarelor cu care s-au intersectat. S-au orientat spre aceste flori întrucât piesa lor se numește chiar „Lalele”. A fost o campanie win – win: flori contra shareuri, după cum aveau să povestească artiștii pentru Spynews.ro, cel mai mare site de știri mondene din România.

 

“Mergem să împărțim lalele, facem un schimb așa, noi dăm o lalea, ele dau un share la piesa noastră nouă. Mergem să ne facem prieteni noi. Vrem ca piesa să ajungă la cât mai mulți oameni. Acum 40 de minute s-a lansat”, a spus Juno pentru Spynews.ro.

 

Juno a povestit și cum a început colaborarea cu iubitul Alexiei Eram: “I-am arătat piesa lui Mario Fresh când am făcut-o, acum doi ani, am fost la el acasă. I-am dat play și în trei săptămâni m-a sunat, eram în ultima zi de vacanță și mi-a sunat telefonul, mi-a zis să facem piesa că nu mai poate, o ascultă de două săptămâni încontinuu”.

 

Sursa de inspirație pentru noua melodie a fost chiar fosta iubită a lui Juno, JO, căreia acesta i-a oferit un buchet de lalele: “Eram cu Ioana în perioada când am scris-o, m-am dus acasă la ea, i-am luat un buchet de lalele și l-a pus pe masă în bucătărie și m-am pus să scriu o piesă la masă și m-am uitat la lalelele alea și m-am inspirat. Acum suntem ok, ea a știut mereu tot, am fost foarte apropiați”.


⏩ Vezi toate emisiunile Antena Stars, online, pe AntenaPlay >>> https://s.a1.ro/AQsSDVc

facebook whatsapp twitter pinterest